25 par kårede vindere og fandt nye til at overtage udvalget

Et godt år i 2021 uden de store COVID-restriktioner, men med tre gode match-kampe i Parmatch-turneringen, blev afsluttet lørdag den 25. september 2021 i fint solskinsvejr, stort fremmøde, flotte scorer samt hyggelig afslutningsmiddag med 50 deltagere, der alle blev præmieret under arrangementet.

Vindere af årets Parmatch-turnering:

1. Neel & Henrik Schucany
  2. Pia Jørgensen & Jan Dalsgård
  3. Merete & Klavs Koefoed

Stort tillykke til ovenstående vindere af turneringen.

Derudover vil vi gerne sige tak til ”Birdie-Peter” samt personalet for en dejlig middag og ikke at forglemme de lækre små citron-tærter. Godt gået Peter.

Parmatch-udvalget v/Anette&Lasse Nielsen samt Henrik&Dorthe Arngrimson takker af som udvalg efter henholdsvis 3 og 2 år, hvor vi har været rigtig glade for tjansen, men syntes at det nu er tid til, at give depechen videre.

Neel&Henrik Schucany samt Charlotte&Henrik Vincents bliver det nye Parmatch-udvalg.

Her kan du se siden med Parmatch – inklusiv alle resultaterne fra 2021.