Spil banen på kryds 10/10 med Carlsberg og 100 andre

Søndag den 10. oktober 2021 bliver der mulighed for at spille 18 huls banen på en helt ny måde, noget der kun gentager sig én gang om året. Det er nemlig Carlsberg Cross Country Match, hvor banen bliver spillet på kryds og tværs.

Der bliver spillet til rigtige greens men fra andre teesteder end normalt. Fx skal du slå til hul 2 greenen fra teestedet på hul 1. Det giver nogle ekstra udfordringer.

Der er plads til ca. 100 deltagere, og en del har allerede fundet ud af, at tilmeldingen er åben i GolfBox.

Matchen er for alle fuldtidsmedlemmer over 18 år og med et golfhandicap på maksimum 48.

Udover præmier sponserer Carlsberg også 1 øl/vand og to håndmadder fra Restaurant Birdie efter matchen.

Årets sidste match bliver i øvrigt andematchen sponseret af Anti-Rust og Restaurant Birdie. Denne match er søndag den 31. oktober. Her åbner tilmelding 5. oktober.