Rehab-mesterskaber 2021 afviklet med spillere og hjælpere

Fredag den 24. september blev 2021-klubmesterskabet for klubbens Rehab-golf spillere afviklet.

I alt deltog 24 spillere og 12 frivillige til at hjælpe.

Matchen blev afviklet i rigtig godt flow og særdeleshed godt humør trods stormende vejr.

Ligeledes var der stor opbakning fra pårørende, så til den efterfølgende spisning var der i alt 48 deltagere.

Efter spillet var der fælles samling med lækker smørrebrød fra Restaurant Birdie.

Klubmesterskabet blev afviklet i tre rækker og dagens vindere blev:

Venstre hånds spillere :

1. Niels Keinicke Hansen
  2.  Allan Callesen
  3. Morten Lundberg

Her skal det nævnes, at Morten først er startet med Rehab golf i år.

Højre hånds spillere:

1. Peder Tang
  2. Eric Seem
  3. Max Egesten

Max er også første års Rehab -golf spiller.

9 huller på stor bane

1. Kim Jakobsen
  2. Kenneth Daugaard
  3. Jens Pedersen

Igen er det værd at nævne, at Jens fik det grønne kort i 2020 og nu spiller på stor bane.

Der skal her lyde en stor tak tålmodigheden fra de ”Flights”, der spillede efter vores to hold på stor bane, og ligeledes for hjælpen med at trække en af rehabernes scootere op af åen.

Til sidst stor tak til Proshoppen og Restaurant Birdie for deres bidrag til klappepræmier.

Hans Kristian Olesen