Slagmestre slog også til i hulspils klubmesterskaberne

De to 2021-vindere fra slagspilsmesterskaberne for nogle uger siden havde ikke mistet deres form, da der i weekenden den 18. og 19. september blev afviklet klubmesterskaber i hulspil.

Mads Viemose Larsen vandt hos herrerne – og Anne Sofie Siebuhr vandt hos damerne.

I alt 16 herrer og otte damer havde kvalificeret sig til hulspilsmesterskabet, der blev afviklet med ottendedels-, kvart- og semifinaler inden selve finalen for henholdsvis herrer og damer.

I semifinalerne hos herrerne vandt Mads Viemose Larsen over Mads Emil Boas mens William Bredtved Hansen vandt over Rasmus Bornæs.

I semifinalerne hos damerne vandt Anne Sofie Siebuhr over Naomi Harbison-Hansen, mens  Trine Jensen vandt over Tutter Blume.

I finalerne blev resultatet:

• Herrer: Mads Viemose Larsen – William Bredtved Hansen 5/3
  • Damer: Anne Sofie Siebuhr – Trine Jensen 4/2

Claus Hede Barrett overrakte præmierne ved en ceremoni i klubhuset.

Læs mere – referatet fra slagsspilsmesterskaberne: