Nu 36 handicappede spillere i Roskildes rehab-afdeling

Fredag d. 3. september 2021 nåede vi op på 36 deltagere i Roskilde Golf Klubs rehab-golf, da vi bød velkommen til Søren, vor nyeste deltager.

Som det fremgår af billedet var næsten alle mødt til træningen: 36 spillere og 14 hjælpere. Der var derfor ingen ledige båse på klubbens drivingrange. Efter opvarmning spiller de fleste en runde på par-3 banen. De helt nye og urutinerede går med to-tre hjælpere for at blive instrueret på klubbens lille pitch & put bane. Efter ca. to timers spil træning, er der råhygge med en øl eller vand efter smag.

Hans Møllegaard

PS: Fredag den 24. september er der i øvrigt klubmesterskaber for rehab-golferne. Det er fra kl. 9.45. Har du lyst til at hjælpe, så kontakt rehab-udvalget.