Kaniner gik efter fugle på to huller – den ene på 70 meters afstand

Årets kaninmatcher fortsætter om mandagen frem til og med den 20. september – og det er fortsat sådan, at tæt på 100 får en fornøjelig eftermiddag og aften sammen.

På et af holdene i mandags, den 6. september 2021, blev stemningen lidt ekstra god. De var nemlig på fuglejagt – alias birdies, altså bolden i hul på et slag under hullets par. Jo bedre spillere, jo ofte sker det jo, mens det for de mange nye og flexmedlemmer på kaninmatcherne ikke er lige så ofte. En enkelt birdie sniger sig dog ind ind imellem. Det gjorde der også for holdet med Gunvor Jensen, Søren Larsen, Anders Borre og Henrik Kingo. De fik en birdie på hul 7 og var glade. På hul 14 – dagens sidste hul for dette hold – skete der imidlertid det, at Anders Borre, et af klubbens nye medlemmer fra her i sommer, med sit andet slag lå ca. 70 meter fra hullet. Her lavede han et “friskt” chip med bolden, der ramte pinden og gik direkte i hul til medspillernes store jubel.

På billedet er det Anders til venstre og Søren Larsen til højre.

Holdet skal i øvrigt hilse og sige tak for nogle rigtig gode kaninmatcher.