Donations-barometer: 78 støtter kræft – 22 mangler til målet

Status på klubbens indsamling af penge til Kræftens Bekæmpelse har nu 78 bidragydere. Opgørelsen er pr. mandag den 6. september 2021.

Det betyder, at der mangler 22 i at nå det mål på 100, der samtidig sikrer, at klubben kan ansøge om status som velgørende forening og dermed få mulighed for at søge om at få andel i en særlig pulje, der centralt er afsat til foreninger og organisationer, hvis medlemmer donerer penge til velgørende formål.

Hvordan når vi så målet på de mindst 100 medlemmer?

Du skal overføre mindst 200 kr. til Roskilde Golf Klubs mobile pay nr. 69944. Vigtigt: Du skal skrive ”Donation” i meddelelsesfeltet i forbindelse med betalingen.

Foruden de 78 bidragydere er der syv, der har overført penge til klubben, men uden at skrive noget i emnefeltet. Disse syv er derfor ikke indregnet i det samlede antal, da klubben skal være helt sikre på, at disse penge er tænkt til Kræftens Bekæmpelse.

Fristen for bidrag er 20. september 2021 – og for at sikre, at vi når målet vil klubben hver dag offentliggøre, hvor mange bidragydere, der er kommet.