Se de spændende kampe i klub- mesterskabet søndag fra kl. 10

Kom ud og oplev nogle af bedste spillere dyste om klubmesterskabet søndag den 29. august 2021.

Hos damerne har Anne Sofie Siebuhr lagt sig i spidsen efter førstes runde, men som altid i golf, så kan alt ske på den afgørende runde.

Hos herrerne er det William Bredtved Hansen der fører, skarpt efterfulgt af Mads Larsen. Der ligger et par outsidere ikke langt fra de 2. Det bliver en spændende søndag. De førende damer starter kl. 10, mens førerbolden hos herrerne slår ud kl. 11. Held og Lykke til alle spillerne.

Du kan se hele stillingen i GolfBox – under “Klubturneringer” i venstre menuen, når du er logget ind.

Du kan også se stillingerne her på hjemmesiden under “Aktiviteter” – “Turneringer og matcher” – Klubmesterskaber”. Her bliver alle data fra GolfBox vist direkte på hjemmesiden.

Claus Hede Barrett