Kaninmatch og fællesspisning mandag den 30. august 2021

Mandags-kaninmatchen afholder traditionen tro en festaften med fællesspisning, hvor restauratør Peter tænder op i grillen med forskelligt kød og hertil div. tilbehør. Det foregår mandag den 30. august 2021. Kaninmatchen denne dag er som sædvanlig for alle nye flex- og fuldtidsmedlemmer – med fokus på begynderne og hvor de mere rutinerede hjælper de nye.

Det koster 100 kr. for deltagelse og mad, og heri er der indregnet en stor øl eller lign. for 45 kr.

Tilmeld dig på GolfBox som du plejer, men senest fredag den 27. august inden kl. 12 – du vil blot denne gang blive trukket 100 kr.

Sidste frist er sat til fredag middag, a.h.t. restaurantens indkøb, bemanding m.v.

Vi skal spille ”mexican scramble” med præmier til de tre bedste, og næstsidste hold, som vi plejer. Reglerne for den matchform udleveres ved indtjekning.

Der vil desuden være udnævnelse af årets kanin samt udtrækning af mange fine klappepræmier.

OBS: Der skal slås ud en halv time før – altså kl. 16.30.

Gå ikke glip af denne aften.

Kaninmatcherne forsætte herefter til 20. september men med start kl. 16.30.

Udvalget for kaninmatcher