Seniorgolf på Jyllands-tur med hygge og konkurrencer

37 fra Seniorklubben har været på golftur til Jylland 1.-2. august 2021.

Opholdet var på Pejsegården, Brædstrup og der blev spillet på Stensballegaard GK og Horsens GK baner. Se stemningsbillederne her på siden.

Alle mødte op søndag til “opvarmning” ude i det grønne.

Begge aftener spiste selskabet på Pejsegården, hvor særskilt lokale var stillet til rådighed.

Mandag 1. august blev der spillet på Stensballegaard GK, hvor matchens vindere blev Jesper Bluhme, Finn Tvede og Hanne Tvede. (billede af de tre vindere)

Om mandagen var også indlagt en puttekonkurrence om færrest puts, der blev vundet af Philip Evans og med Jesper Bluhme på andenpladsen. (billede af de to vinderne)

Tirsdag 2. august blev der spillet en holdmatch på Horsens GK, der blev vundet af Inger Margrethe Nissen, Merete Rasmussen, Preben Gondolf og Arne Beyer. (billede af vinderne)

Stor tak til sponsorerne af klappepræmier til Restaurant Birdie, Frølich Golf, Hotel Pejsegården, Stensballegaard GK og Horsens GK.

Turens arrangører, Hans Christian Olesen, Arne Beyer og Grethe Risegaard, blev rost og belønnet for den store og gode indsats. (billede med overrækkelse af vin)

Stor tak til alle deltagerne for rigtig gode og hyggelige dage sammen.

Ejvind N. Jensen

Herunder kan du se en lille video lavet af Jesper Blume – og nedenunder er stemningsbillederne.