Syv Made in Himmerland vindere på hul 17 og en hovedgevinst

Her kommer vinderne af den konkurrence, som ungdomsudvalget på vegne af golfturneringen Made in Himmerland var vært for på hul 17 uge 19, 10.-16. maj 2021.

Hver dag var der en selvstændig konkurrence om at komme tættest på flaget og til sidst blev der blandt vinderne trukket en hovedgevinst.

Her er de syv dagsvindere fra Roskilde Golf Klub – nærmest pinden den pågældende dag:

• Mandag: Susanne Jensen, 428 cm
  • Tirsdag: Tutter Blume, 345 cm
  • Onsdag: Freddy Falk, 172 cm
  • Torsdag: Lars Gotfredsen, 238 cm
  • Fredag: Philip Evans, 104 cm
  • Lørdag: Andreas Frandsen, 485 cm
  • Søndag: Mette Korsgaard Jensen, 134 cm

Disse dygtige/heldige spillere modtager en partoutbillet til Made in HimmerLand Presented by FREJA i 2022.

Blandt de syv blev der trukket en samlet vinder. Lykkens gudinde var Anne Sofie Siebuhr, der tager sig af mikroerne i klubben, og hun trak:

• Andreas Frandsen

Andreas modtager en VIP billet til torsdag d. 27/5 til Made in HimmerLand Presented by FREJA 2021.

Inkluderet i denne præmie vil være:

• 6 hullers miniturnering på HimmerLands nye akademi bane.
  • VIP parkering
  • Adgang til egen lounge
  • Fuld forplejning hele dagen inkl. drikkevarer

De to bedste stableford-scores fra den indledende miniturnering vinder en seks hullers match mod to af de danske deltagere af Made in HimmerLand Presented by FREJA.

Vinderne bliver kontaktet af DGU inden for kort tid.