Nu starter par 3 tirsdags-matcher – for alle og i lige uger

Med start tirsdag den 4. maj og alle lige uger er der par 3 tirsdagsmatcher med mødetid kl. 17.15. Alle par 3, flex- og prøvemedlemmer er velkomne – og såmænd også fuldtidsmedlemmer med et handicap over 36.

Det er par 3 aktivitetsudvalget, der står for matcherne – og du kan komme og være med, uden at tilmelde dig på forhånd.

Fakta om par 3 tirsdagsmatcherne:

• For hvem: Matcherne er åbne for par 3 medlemmer, flexmedlemmer og prøvemedlemmer. Fuldtidsmedlemmer med et DGU handicap højere end 36 er også velkomne
  • Tid: Inden kl. 17.15 skal du aflevere et udfyldt scorekort. Du finder scorekortene ved skranken ind til sekretariatet – matchen starter kl. 17.30
  • Pris: 20 kr. (betal kontant eller på Mobile Pay)
  • Tilmelding: Du kan komme og være med uden tilmelding på forhånd

Datoerne i 2021:

• 4. maj
  • 18. maj
  • 1. juni
  • 15. juni
  • 29. juni
  • 13. juli
  • 27. juli
  • 10. august
  • 24. august
  • 7. september

Deltagergebyret på 20 kr. bliver brugt til præmier til dagens bedste dame og bedste herre. Evt. overskud går videre til præmiepuljen, når der holdes weekendmatcher.

Her finder du siden med par 3 matcherne. Der kommer senere også par 3 weekendmatcher. Du kan se datoerne på siden – og i øvrigt i aktivitetskalenderen, som du finder på forsiden af hjemmesiden.