Midsommermatch for alle 12.-13. juni 2021

Med over 120 tilmeldte i 2020 håber aktivitetsudvalget, at årets midsommermatch 2021 bliver med mindst lige så mange deltagere.

Matchen afvikles i år lørdag den 12. og søndag den 13. juni 2021. Det er en match, hvor alle fuldtidsmedlemmer er velkomne, både kvinder og mænd op til handicap 48. Som sædvanlig er midsommer-matchen en fire-personers holdmatch over to dage. Du kan melde sig med tre andre eller du kan melde dig alene – og arrangørerne sætter dig så sammen med andre, der også melder sig alene (forudsat at dette går op i fire personers hold).

Bemærk, at der er mulighed for spisning om aftenen – se længere nede. Her er familie og venner, der ikke er med i matchen, meget velkomne.

Hvordan kommer du med?

Du melder dig til turneringen i GolfBox – enten som hold, hvor du har samlet tre andre (Husk at finde på et kreativt navn til jeres hold), eller du kan melde dig som enkeltperson og håbe, at der er nok andre, der også melder sig på den måde, så I kan blive sat sammen til et hold på fire personer. Tilmelding åbner 3. maj 2021.

Her er et link til turneringen i GolfBox – du skal logge på for at tilmelde dig.

De tre bedstes scorer på hvert hul tæller, så hvis en af jer ikke kan spille den ene dag, så kan I være med alligevel.

Det er dog ikke tilladt at sætte reserver ind på holdet fra den ene dag til den anden.

Spisning om aftenen – bestil bord

Normalt er der fest og spisning lørdag aften, men på grund af Corona-restriktionerne (som de er lige nu) bliver spisningen gennemført på en særlig måde. Vi kan ikke lave en fælles tilmelding, men hver enkelt gruppe skal bestille bord i restauranten. Så vil Peter og hans personale sørge for at lave en borddækning, der overholder de til enhver tid gældende regler. Men på denne måde har vi faktisk mulighed for at mødes i restauranten om aftenen.

Bemærk, at der er krav om corona-pas ved deltagelse i spisning om aftenen.

Aftenens menu er Birdies luksus tapas menu til 195 kr. eksklusiv drikkevarer.

Her finder du Restaurant Birdies side med kontaktoplysninger.

Pris:

• Deltagelse i turneringen: 200 kr. pr. person – 800 kr. pr. hold

Matchform:

• Der er løbende start både lørdag og søndag fra kl. 8
  • Der spilles holdmatch med stableford i to lige store rækker med 7/8 sph over 36 huller – I får nærmere at vide på dagen
  • De tre bedste scorer pr. hul er tællende
  • Der spilles med max handicaptildeling på 48,0
  • Der kan ikke skiftes ud på holdet fra dag til dag, men man kan godt spille tre i stedet for fire
  • Der er pause på en halv time for alle før udslag på hul 12 – her er der servering af mad og drikke fra kiosken
  • Der er præmier til de bedste hold, nærmest hullet, længste drive og bedste kunstneriske performance

Alle fuldtidsmedlemmer kan være med – det er en turnering med fokus på hygge og god tid.