F. J. Poulsens Anlægsgartneri byder til match 30. maj 2021

F. J. Poulsens Anlægsgartneri er igen i 2021 vært for en match for alle klubbens fuldtidsmedlemmer med et handicap under 48.

Matchen finder sted søndag den 30. maj.

Aktuelt ved vi ikke konkret, hvordan corona-restriktionerne omkring forsamlingsforbud ser ud sidst i maj, så derfor er det endnu ikke afgjort, om matchen bliver med gunstart eller om vi alle skal starte på hul 1 efter hinanden i løbet af dagen.

Det er heller ikke afgjort, om der bliver spisning bagefter eller om der bliver forplejning undervejs på runden, men en eller anden form for forplejning kommer der.

Så i første omgang lyder opfordringen først og fremmest: Gå ind og meld dig dig og glæd dig til en match med deltagelse af andre, glade medlemmer.

Udover præmier til vinderne i de tre rækker er der også præmier til længste drive og nærmest flaget.

Du skal logge ind i GolfBox for at tilmelde dig. Du finder matchen i venstre menu-kolonne, nederst under “Klubturneringer”.

Det koster 100 kr. at være med, og deltagerne bliver opdelt i tre rækker efter golf-handicap.

Her kan du finde turneringen i GolfBox – du skal logge på for at tilmelde dig.