Se kaninmatch-vinderne – grill på terrassen 26/4

Med et flot fremmøde på 112 deltagere er 2021-kaninmatcherne skudt godt i gang.

Herunder kan du se vinderne fra mandag den 19. april, men først lige nogle praktiske oplysninger.

Næste mandag, den 26. april, vil Restaurant Birdie sætte grill op på terrassen til udendørs servering for dem, der gerne vil have lidt at spise og drikke efter matchen. Det er muligt at gå ind i baren for at betale, hente drikkevarer og bestik – husk mundbind.

Og så lidt om regulering af handicap. I Danmark har vi nemlig i år fået et nyt, samlende og verdensomspændende handicapsystem. Systemet er bygget sådan op, at den udregner et gennemsnit af de bedste otte ud af de seneste 20 spillede runder. Har man spillet færre runder, er der lavet nogle formler til udregning af golfhandicappet.

Det vigtigste budskab er imidlertid, at alle bør/skal indrapportere deres scores, når de har været ude og spille, uanset om det er gået godt eller dårligt.

Og sådan er det også med kaninmatcherne. Her er der en lille administrativ udfordring, fordi man ikke normalt kan indberette scores fra en ni-huls runde, hvor man er startet på andre huller end hul 1 og hul 10. Det er sekretariatet og kaninudvalget ved at finde en løsning på.

I første omgang er alle, der mandag den 19. april scorede 19 point eller flere blevet indberettet og kan se deres score i GolfBox. Fremover arbejder vi på, at alle scores bliver indberettet, da man kun får det mest retvisende golfhandicap, hvis man får registreret alle de gange, man har været ude og spille.

Og så over til mandagens vindere:

Præmierne:

1. Henrik Schucany og Lars Andersen, 72 point
  2. Thomas Okkels, Aase Sørensen, Søren Klok og Lars Christiansen, 70 point
  3. Erik G. Pedersen, Bjarne Hegnsgaard Olsen, Erik Madsen og Thomas W. Thorsen, 65 point

Desuden er der en øl-bon præmie for 2. sidstepladsen: Charlotte Hansen, Henrik Holm, Kim Reggelsen og Jørn Knudsen.

Aftenens kanin blev Anne Marie Nielsen, 20 point.

Præmierne bliver udleveret ved næste kaninmatch.

Billedet er fra en af matcherne i 2020. Webmaster modtager gerne aktuelle billeder fra kaninmatch-deltagerne. Her kan du finde oplysningerne på webmaster.