Kaninmatcher hver mandag hele sæsonen – start 19. april 2021

Med op til 100 eller flere fremmødte til kaninmatcherne om mandagen må der være mange, der går og glæder sig til, at sæsonens aktiviteter går i gang igen.

Og nu kan vi offentliggøre, at første match kommer til at foregå mandag den 19. april 2021.

Der er åbent for tilmelding via GolfBox tre uger før. Det koster igen i år 20 kr. at være med – og der er tilmelding indtil kl. 12 på dagen.

På grund af corona er det ikke muligt at mødes alle sammen i en stor forsamling foran klubhuset. I stedet bliver det som i 2020, at du ved ankomst melder dig til turneringslederne i klubhuset og får udleveret scorekort. Herefter går du i god tid til det hul, du skal starte på. Besked om starthul kommer på mail om eftermiddagen – men du kan også få det oplyst, når du møder op.

Mødetid ved klubhuset er senest 16.30 – og starttid på alle huller er kl. 17. Der kan være så mange deltagere, at der på enkelte huller starter to hold efter hinanden. Alle spiller fra tee 50.

Som de tidligere år er kaninmatcherne åbne både for fuldtidsmedlemmer og flex-medlemmer. Matchen er på begyndernes præmisser, så de erfarne skal vide, at de skal have fokus på at hjælpe begynderne godt igang – ikke med instruktion i deres slag-teknik, men med regler, kutymer, etikette og readygolf – altså lære fra sig omkring hvordan spillet kommer til at flyde, uden at man skynder sig.

Her kan du finde siden med mere information om kaninmatcherne.