Informationsmøde for juniorer og forældre 8/4 kl. 19 online

Alle juniorer og mikroer med forældre samt familier til interesserede nye junior/mikro medlemmer er velkomne til at deltage i ungdomsudvalgets informationsmøde, der finder sted

Torsdag 8. april kl. 19-20 via ZOOM (online webmøde)

Pga. sundhedsmyndighedernes forsamlingsrestriktioner kan vi desværre ikke mødes i klubhuset.

Derfor har vi valgt i år at holde et ”online”. I vil kunne deltage via jeres computere hjemmefra.

Her er linket til deltagelse i Zoom-mødet.

Der vil være mulighed for at møde klubbens trænere, Lasse Frølich og Emil Lindvig, samt repræsentanter fra ungdomsudvalget, som vil fortælle om planerne for træning i sæsonen 2021:

• Hvilke træninger forventes at kunne gennemføres og hvordan (COVID-19 restriktioner)
  • Gennemgang af klubbens website (hvor finder vi hvad/hvad er planlagt?):
    • Træning for mikroerne
    • Træning for juniorer med og uden DGU kort
    • Onsdags shortgame
    • Klubturneringer og torsdagsmatch
    • Sommer junior camp
  • Udnævnelse af Årets Junior 2020

Vi glæder os til at se jer.

På vegne af ungdomsudvalget i Roskilde Golf Klub

Lasse Frølich K., Emil Lindvig N., Anne Sofie Seibuhr, Vinni Dinesen, Benny Boy P., Peter Bornæs, Ryan Westh-Buske, Thomas Jensen, Claus Barret & Søren Frøsig R.

Billedet er fra en tidligere junior-intro-aften.