Optimisterne klar til 10 års jubilæum i 2021

Vi skal naturligvis fejre vores 10 års jubilæum. Vi er glade for, at to stadig aktive medlemmer for 10 år siden tog initiativ til, at damer med et handicap over 36 kunne komme til at spille golf i en klub i klubben, nemlig Optimisterne.

Vi spiller tirsdag formiddag hele året rundt. Vi har fortrinsretter kl. 9.45-11.00 i sommersæsonen.

Som nyt medlem bliver man modtaget af en person fra bestyrelsen, som så vidt muligt booker tid sammen med det nye medlem.

Vi trækker lod om spillemakkere og man kan vælge at spille 9 eller 18 huller. Se spilletider på Optimisternes side. På den måde lærer man som ny meget hurtigt mange medlemmer at kende.

Vi starter sæsonen tirsdag d. 30 marts 2021.

Arrangementer i sommersæsonen

• Der er lavet aftale om regelaften på banen med to medlemmer af regel- og handicapudvalget. Det bliver slut april eller begyndelsen af maj
  • Udematch i Værebro golfklub d. 14 juni
  • Udematch i Sorø d. 19 juli
  • Short game med Lasse d. 19 maj
  • 3 dages golftur til Woodlands golfresort i Sverige d. 7-9 september
  • Fællesmatch med gunstart d. 29 juni og d. 28 september med efterfølgende spisning

SGO

Vi ønsker at arrangere fælles spil på SGO banerne. Se hjemmesiden

Løbende arrangementer

Den sidste tirsdag i måneden spiller alle 9 huller og der er fællesspisning derefter.

Disse tirsdage arrangeres der særlige spilleformer, ofte med holdspil. Se Optimisternes hjemmeside.

Nye medlemmer, der ønsker at spille med Optimisterne, bedes melde sig til på Optimisternes side under fanen “Nye” eller kontakte Lisbeth Møller på mail: .

Velkommen til en ny golfsæson med nye sjove oplevelser og nye venner.

Vi håber, det snart bliver uden coronarestriktioner.

Lisbeth Møller

Formand Optimisterne.

Her finder du Optimisternes side, hvor der også er flere billeder fra Optimisternes arrangementer.