Vinterbanen er åben igen – teesteder er flyttet

Efter en uge med lukket bane på grund af store mængder sne og efterfølgende tøvejr så er vinterbanen nu igen klar til at blive spillet på fra torsdag den 25. februar 2021. Banen er dog ikke helt tørret op, så der kan være våde områder.

Greenkeeperne har været rundt på banen og flyttet teesteder, så de nu står i mindre mudrede områder. Det betyder, at hullerne flere steder er blevet lidt kortere. På billedet er det Martin Jægerskou, der flytter et teested.

Også flag på vintergreens er blevet flyttet.

Vi har fortsat restriktioner i forhold til corona-pandemien. De nuværende gælder til mandag den 5. april,

Her får du et overblik over, hvad der gælder frem til og med 5. april 2021:

Bemærk, at forsamlingsforbuddet gælder overalt – hos os i golfklubben vil det altså sige på banen, ved klubhuset, i baghallen og på parkeringspladsen.

Her finder du mere information om vinterbanen – herunder mulighed for at printe scorekort, se oversigtskortet og se, hvor mange slag du har på vinterbanen i forhold til dit handicap.