34 kan deltage i singlegolf 2021 – tilmelding åbner 16. marts

Hvert år sørger Heidi Molin og Ole Dahl for at samle ca. 30 deltagere til fire turneringsdage + diverse socialt samvær i “Singlegolf” og sådan bliver det også i 2021.

De fire spilledage er fastsat til:

• Lørdag den 1. maj
  • Søndag den 27. juni
  • Lørdag den 14. august
  • Lørdag den 11. september

Der vil være tilmelding/afmelding til både match samt morgenmad FØR hver match. Derudover kan der arrangeres erstatningsspil for de dage, du evt. ikke kan deltage.

Der er plads til 34 deltagere i alt, og tilmelding er åbenbart populær, for da test-tilmeldingen blev sat op i uge 7, var der sørme nogen, der opdagede det og tilmeldte sig, selv om der stod, at tilmeldingen først åbner i marts. Disse tilmeldinger er derfor slettet igen. Nu har Singlegolf og webmaster besluttet, at tilmelding åbner tirsdag den 16. marts, så alle har lige vilkår for at tilmelde sig.

Singlegolf er ikke kun for singler i bopælsmæssig og samværsmæssig forstand, men er i et par, der spiller golf, kan I ikke begge to deltage i Singlegolf hver for sig.

“Vi hygger os selvfølgelig med at spille golf, men vi gør også rigtig meget ud af det sociale ved at mødes både før og efter spil – og vi har også arrangementer, hvor vi bare mødes i vinterhalvåret. Vi holder Singlegolf til at være en lille gruppe, så vi har mulighed for at lære hinanden godt at kende,” fortæller Heidi Molin fra Singlegolf.

Her finder du siden med Singlegolf – tilmelding åbner som nævnt tirsdag den 16. marts 2021.