To kvinder kan nu lukke igennem – vandt konkurrence

Birte Helbæk og Bodil Keiding blev de heldige – og dygtige – vindere af den konkurrence, vi de sidste 14 dage har haft kørende på hjemmesiden.

Konkurrencen handlede om at se en video om at lukke igennem og så svare på et spørgsmål. Birte og Bodil svarede begge rigtigt og har dermed set videoen og må nu formodes at kunne lukke rigtigt igennem, næste gang de har behov for at lede lidt ekstra efter en bold eller når der bare er en hurtigere bold bagved og luft foran.

Det var Tina Donstrup i sekretariatet, der mandag den 16. november agerede lykkens gudinde og trak lod mellem dem, der havde svaret rigtigt på spørgsmålet: “Hvor mange spillere er der i den bold, der bliver lukket igennem på par 3 hullet i filmen?”. Svaret var tre, og det var der 19, der havde fundet ud af, mens tre fik svaret forkert.

De to vindere kan nu komme ud i sekretariatet og hente deres præmie, som er en såkaldt Roskilde-kalender, en julekalender med 24 låger med præmier fra lokale sponsorer, herunder golfklubben.

Kalenderen kan købes i Kvickly Hyrdehøj samt i Meny i Himmelev og Meny i Svogerslev.  Den koster 200 kr.

Her finder du hjemmesiden for Roskildekalenderen.

Herunder kan du se filmen om at lukke igennem. Den er produceret af Hornbæk Golfklub – og vi har fået lov at vise den.