Spil banen på kryds og tværs med Carlsberg 11/10 2020

Så er det nu, hvis du skal med til en af årets gode og også lidt specielle oplevelser.

Ved Carlsberg Cross Country match søndag den 11. oktober spiller man banen på kryds og tværs, så du kommer helt sikkert steder på banen, du ikke er vant til – og din spiltaktik skal helt sikkert også revideres, for pludselig er afstande til green og forhindringer på vejen derhen bestemt ikke som det plejer at være.

Der er tilmelding til matchen i GolfBox. Sidste frist for tilmelding er onsdag den 7. oktober kl. 23.59. Alle fuldtidsmedlemmer op til handicap 48 kan deltage.

Normalt er der forplejning efter matchen, men på grund af corona-restriktionerne er det ikke sikkert, det kan lade sig gøre denne gang. Det kommer der besked på senere.