Seniorer med mexicansk corona – spiller fortsat hele vinteren

57 morgenfriske seniorgolfere mødtes torsdag morgen den 14. september 2020 kl. 7.15 for udlevering af scorekort i god corona afstand til mexican scramble og match på klubbens flotte anlæg.

Efter matchen nød spillerne en velfortjent forfriskning på terrassen i det dejlige vejr.

Matchens vinderhold var Jesper Bluhme, Flemming Hansen, Knud Christian Christensen og Eli Vibeke Olsen (Knud gik hjem før foto).

Nummer 2 blev Hans Christian Olesen, Kaj Møller, Ole Strangholt og Pedro (foto).

Nummer 3 blev Jette Ludvigsen, Palle Petersen, Jane Stigaard Jensen og Alice Tarnø (Jane gik hjem før foto).

Restaurant Birdie ved Peter gav ekstrapræmier på fire flasker god vin, som Anton lettere savlende videregav til vinderne af klappepræmierne (foto).

Henning Jensen havde de sidste tre måneder passer PEDRO, som han motiverede og videregav til Inger Margrethe Nissen (foto).

Den dejlige middag blev nydt i restauranten, der var flot og behørigt dækket op, så alle havde en rigtig god festdag under coronavirusens rammer.

Tak for en dejlig golf- og festdag og på dejligt gensyn til vintergolfen.

Ejvind N. Jensen

Her finder du siden med seniorgolf.