Damedagen har holdt afslutning – se vinderne fra 2020

Damedagen holdt damedagsafslutning tirsdag den 22. september under lidt specielle former pga Coronakrisen.

Vi havde match om eftermiddagen for alle, men desværre gjorde krisen, at vi blot kunne være 50 spisende deltagere. Vi ville rigtig gerne have haft alle med, men restauranten rummer kun 50 personer, når der er tale om arrangementer som vores.

Peter havde lavet en dejlig menu med tatar af røget laks, helstegt svinemørbrad svøbt i bacon med dejlige salater og kartofler til. Vi sluttede af med kaffe og kage.

Nedenfor følger vinderne i de forskellige rækker:

ORDER OF MERIT:

A Rækken: Robyn Bohen

B Rækken: Ghita Aagaard

C Rækken: Delt mellem Ulla Ayotte, Hanne Villumsen og Marta Markham

(hvis ikke det stemmer overens med ORDER OF MERIT i golfbox er det fordi flere har skiftet række).

9 HULLER:

1. Pernille Bruun
  2. Lene Luplau Glise
  3. Dorte Koch Andersen

Vi var så heldige, at Restaurant Birdie, Majblomsten og Roskilde Golf Klub havde sponsoreret klappepræmier, så der blev delt gavekort ud til restauranten, blomster og greenfee til bl.a. Køge og Skovbo, og Lasse havde sponsoreret birdie bolde.

Mange tak til vores sponsorer.

Det er aftalt med sekretariatet, at I kan hente præmier i sekretariatet.

Vi håber at kunne holde afslutning forår og efterår for alle i 2021 under mere normale forhold.

På gensyn i 2021.

Mvh