Info om Jyske Bank matchen inklusiv corona-tiltag på søndag

Coronaen er over os igen, og Jyske Bank ønsker 100% ansvarlig adfærdi forbindelse med matchen søndag den 27. september 2020. Det er derfor sikret, at arrangementet på alle måder overholder Corona reglerne. Hellere lidt for forsigtig end det modsatte.

Frokost-arrangementet er derfor aflyst i forbindelse med Jyske Bank matchen.

I stedet bliver det ”dinner transportable” – man bærer selv maden :-).

Der udleveres en frokostpose sammen med scorekortet før matchen. Så er der lidt lækkert til turen.

Desuden vil der ikke være samling til præmieoverrækkelser. Vinderne offentliggøres på hjemmesiden, og præmierne kan afhentes i sekretariatet.

Jeg er sikker på at alle har forståelse for ovenstående forholdsregler – der er i vores alles interesse. Vi er glade for, at matchen trods alt kan afholdes, og det er godt, at Jyske Bank viser vejen for sikkert adfærd i denne coronatid.

Anders Schnack, daglig leder

Her finder du siden med matchen – med info direkte taget fra GolfBox.