31 seniorer på irsk scramble tur til Midtsjælland

31 medlemmer af Seniorklubben besøgte 14. september 2020 Midtsjællands Golfklub.

Matchen blev afviklet fra kl. 12 som gunstart med en stableford for herrer og damer samt en holdmatch “Irsk scramble”.

Arne Beyer var dagens matchleder – og bød gruppen velkommen i det skønneste sensommervejr til match og efterfølgende spisning.

Vinder af damerækken i stableford blev Alice Tranø (37).

Vinder af herrerække i stableford blev Arne Beyer (31), men som den gode matchleder gik præmien videre til Christian Kubel (31) (foto sammen med Alice).

Vindere af holdmatchen blev Grethe Risegaard, Arne Beyer, Alice Tarnø og Eva Iversen (foto).

Nummer to i holdmatchen blev Inge Lise Jørgensen, Lene Krøyer, Palle Petersen og Dorte Jepsen (foto).

Nummer tre i holdmatchen blev Philip Evans, Poul Erik Edsen-Johansen, Ole Strangholt og Gunnar Larsen (foto).

Tak for en dejlig dag i Kvanløse.

Ejvind N. Jensen

Her kan du se siden med Seniorgolf.