Rehab klubmesterskab med TV2 på besøg

I flot tidligt efterårsvejr afviklede Rehab’erne årets klubmesterskab, hvor der var tilmeldt 22 spillere.

Se en masse billeder nederst på siden.

Mesterskaberne blev afviklet på både par banen og de første 9 huller på 18 huls banen.

Der var næsten lige så mange hjælpere som deltagere – og derudover kom TV2 også på besøg for at lave et indslag. Endelig rendte hjemmesidens webmaster også rundt med kameraet, men alt det postyr tog deltagerne med godt humør. Tænk bare på os andre, hvis der stod en masse og kiggede på, hver gang vi skulle slå….

Vi ved endnu ikke, hvornår tv-indslaget bliver vist på TV2. Måske er vi heldige at få det at vide i forvejen, men ellers må vi efterfølgende lægge et link ind til indslaget.

Vinderne blev:

Par 3 banen

Venstre hånds spillere:

1. Allan Callesen
  2. Jens Pedersen
  3. Leif Pedersen

Højre hånds spillere

1. Børge Wisen
  2. Ove Jørgensen
  3. Peder Tang

9 huller stor bane

1. Kenneth Daugaard
  2. Erik Hansen
  3. Kim Jakobsen

Efter matchen var alle med til hyggeligt samvær med præmieoverrækkelse og klappepræmier sponseret af Restaurant Birdie, proshoppen og golfklubben.

Der blev også uddelt en speciel præmie til Karina Nielsen, da hun er det første kvindelige rehab-medlem af Roskilde Golf Klub.

Her kan du læse mere om rehab-golf.