Sponsorer nåede også at spille i 2020

Sponsorernes Match i 2020 blev afholdt fredag den 4. september, og som sædvanlig stillede de mange sponsorhold med højt humør og fin form til dagens match.

Matchen skulle oprindeligt være afholdt tidligere på året, men blev flyttet på grund af corona – og her i september lykkedes det så heldigvis. Det var en holdturnering, hvor der var 14 hold til start.

Se billeder fra dagen længere nede.

Vinderholdet blev F.J. Poulsen, som fik trofæet med hjem (Randi Poulsen, Martin Zehngraf Poulsen, Michael Sheridan og Lasse Vad). De scorede 115 points.

Nummer 2 – også med 115 points – blev et kombineret hold: Roskilde VVS og Thormann. (Lars Christiansen, Rene Jozwiak, Kristian Mandrup-Poulsen og Morten Sørensen).

Nummer 3 med 108 point blev sidste års vinder, Danbolig (Nicolai Karhof, Tommy Sørensen, Henrik Højer og Per Møller).

Længste drive på hul 12 var Kirsten Kaldal hos damerne og Kristian Mandrup-Poulsen hos herrerne.

Tættest på pinden på hul 17 blev Torben Svendsen med 2,45 meter.

Endelig var der den individuelle sejr efter stableford, den tog Benjamin Mortensen fra Gagatek med 41 point. Nr. 2 blev Morten Poulsen fra FJ Poulsen med 38 point.

Vejret viste sig fra sin bedste side, og der var stor tilfredshed med arrangementet.