97 kaniner på banen – sæsonen fortsætter til 21. september

Spil på banen, grill på terrassen og masser af præmier. Det lyder som opskriften på en god aften i Roskilde Golf Klub – og det er det også,

97 var med, da kaninudvalget havde inviteret til det sædvanlige mandagsspil den 31. august – suppleret med fællesspisning bagefter. Der blev som sædvanlig uddelt præmier til de bedste på dagen – men derudover var der klappepræmier og den ærefulde pris som “Årets kanin”. Sidstnævnte løb 21-årige Eske Als-Andersson med. Han har virkelig forbedret sig i år og er tordnet ned i handicap, aktuelt til 20.

Dagens bedste hold blev:

1. Susanne Normann Jensen, Bente Buhl Rasmussen, René Jensen og Finn Hansen
  2. Peter Hauge Madsen, Henrik Juhl Børgesen, Claus Jørgen Nielsen og Henrik Nielsen
  3. Peter Wallengren Sønderkær, Stephen Patrick Mullins, Jan Meisner Nielsen og Sizze Christiansen

Desuden var der en ekstra præmie til Jens H. Madsen, Kim Jacobsen, Poul Erik Vittrup og Jørn Knudsen.

Flere forskellige sponsorer, deriblandt Restaurant Birdie og Proshoppen, hjalp med præmier denne aften – desuden har BC Catering stået for boldpræmierne ved alle mandagsmatcherne.

Sæsonens kaninmatcher om mandagen fortsætter lidt endnu. Sidste dag i 2020-sæsonen er mandag den 21. september. Bemærk, at mødetiden de sidste gange er en halv time tidligere, altså senest 16.15. Gunstarten er kl. 16.30.

Her er billeder fra aftenens spil, spisning og præmieoverrækkelse: