Invitation til par 3 bane match lørdag den 5. september

Lørdag den 5. september 2020 kl. 9.45 er der igen match på par 3 banen. Kom og vær med til både match og frokost.

Matcherne er åbne for par 3 medlemmer, flexmedlemmer og prøvemedlemmer. Fuldtidsmedlemmer med et DGU handicap højere end 36 er også velkomne.

Der er mødetid senest kl. 9.45, hvor der udleveres scorekort fra det lille mødelokale med dør ud til hul 1 på par 3 banen.

Herefter gives en kort information om matchen, og alle deltager går til de anviste huller, så vi er klar til start kl. 10.

Afslutningsmatchen afholdes efter samme regler som tirsdagsmatcherne.

Efter matchen er der præmieuddeling og spisning i klubhuset.

Matchfee er 100 kr. kontant eller mobilepay (40 34 71 97) og betales på dagen.

Beløbet anvendes til præmier samt 2 stk. smørebrød + kaffe og kage, drikkevarer for egen regning.

Sidste frist for tilmelding er torsdag d. 3. september kl. 23.59.

Evt. afbud efter dette tidspunkt gives på e-mail til: eller sms til 40 34 71 97.

Max. 36 deltagere efter ”først til mølle” princippet.

Par 3 aktivitetsudvalget, 2020

Her finder du siden med tilmelding – og mere information om par 3 bane matcherne. Der er også mulighed for at komme ud og spille hver anden tirsdag.