Flere rehab-spillere på vej – brug for flere frivillige

Søndag den 16. august holdt rehab-udvalget åbent hus.

Til dagen var der sendt invitation til lokalforeningerne under Hjerneskadeforeningen og Hjernesagen.

Dagen blev vellykket med pænt fremmøde, hvor der blev vist rundt og gæsterne fik lejlighed til at slå til en bold.

Det er udvalgets indtryk, at vi over de næste fredage vil modtage fire nye, der gerne vil prøve kræfter med rehab golfen, så vi kommer op på at have ca. 30 rehabbere til vores fredagsspil.

Med 30 spillere er vi tæt på vores maksimumkapacitet, så for at få det til at fungere bedst mulgt vil vi meget gerne have flere frivillige hjælpere.

Fredag d. 11. september afvikler vi klubmesterskabet for rehabspillere, og som noget nyt vil fire af disse spillere (tog grønt kort sidste år) afvikle mesterskabet på de første ni huller af 18 huls banen.

Til denne match kan vi også bruge frivillige til hjælp med afviklingen.

Hans Kristian Olsen

Her kan du se siden med rehab-golf.