Nye spilledage til Jyske Bank og F. J. Poulsen matcherne

Normalt glæder mange sig til foråret, en masse golf og nogle spændende og sjove matcher, som alle kan være med i. Sådan har det ikke været i år – men Jyske Bank og F. J. Poulsen Anlægsgartneri er heldigvis med på, at vi ikke skal snydes for deres populære matcher, selv om de oprindelige datoer ikke kom til at holde på grund af Corona.

Nu er der derfor fundet nye datoer.

• F. J. Poulsens Match skulle have været den 31. maj – nu bliver datoen i stedet søndag den 23. august
  • Jyske Banks åbningsmatch skulle have været den 26. april – nu bliver datoen i stedet søndag den 27. september. Det bliver så ikke længere en åbningsmatch, men måske beholder vi alligevel navnet for genkendelighedens skyld. Det må vi se

Der er også enkelte andre arrangementer, der enten er flyttet eller helt aflyst. Herredagen har fx aflyst deres forårsafslutning og har nu flyttet deres sæsonafslutning fra onsdag den 23. september til onsdag den 30. september. Morgenherrernes afslutning er så tilsvarende rykket en uge til onsdag den 7. oktober.

Årets match for sponsorer bliver normalt afviklet i september, men i år blev den flyttet til juni. Den blev så aflyst på grund af Corona, så nu er der igen fundet en dato i september, nemlig fredag den 4. september.

Herunder finder du oversigten over alle klubbens aktiviteter.

Aktivitetskalenderen

Her på denne side ligger aktiviteterne for sæsonen.

Her vil du kunne se tid og sted for aktiviteter, som er for større grupper. Faste spilletidspunkter fx for “klubber i klubben” vil ikke fremgå af aktivitetskalenderen. Listen bliver opdateret med aktiviteter, efterhånden som der er sat dato på dem.

Du kan se aktiviteterne som en samlet liste eller som en grafisk visning, hvor du kan vælge enten at se alle arrangementer eller vælge blandt nogle kategorier.

Indlæser… Indlæser…