Herredag kompenserer aflyst forårsafslutning med ribbensteg

Corona får skyld for meget – også at vi har måttet ændre Herredagens planer for sæsonen.

Forårsafslutningen blev annulleret, men resultaterne registreres selvfølgelig og sidste spilledag for forårsturneringen er 15. juli.
Vinderne af de tre rækker får deres præmier overrakt ved sæsonafslutningen.

Sommerturneringen starter så den 22. juli med Svensk slagspil, og sidste spilledag bliver den 23. september.

Sæsonafslutningen afholdes den 30. september. Vi planlægger en match, uddelingen af præmier til årets vindere og en middag i Restaurant Birdie.

Men, men .. LÆS VIDERE – LÆS ENDELIG VIDERE

Aflysningen af forårsafslutningen betød en manglende fest og omsætning for Restaurant Birdie, og det betød også at Herredagen sparede tilskuddet til festen.

Vi har derfor aftalt med Peter i Birdie, at Herredagen køber til hvert eneste medlem en stor fadøl og en ribbensteg sandwich, som er den nyeste succes i Restaurant Birdie.

Alle vores 207 medlemmer kan (kun 1 gang) gå til baren og få udleveret både fadøl og sandwich.

Billedet er fra en forårsafslutning fra for nogle år siden.

Ole K. Sørensen
Herredagen