Midsommermatch 2020 med mange tilmeldte

2020 blev året, hvor midsommermatchen 20.-21. juni fik en opblomstring med mange deltagere. 122 var med på i alt 31 hold.

Matchen havde i år ikke nogen hovedsponsor, men stor ros til aktivitetsudvalget (Menno Maat, Jens Krøis, Jens Lerke-Møller, Jan Kvist og Kim Møller Behrend), som havde været rundt med raslebøssen og fundet sponsorer til både sandwich og drikkelse på hul 12, præmier og telt. Stor tak til sponsorerne, A-R Rust (Jan Kvist), Multi Pavillon (Carsten Pedersen), Proshoppen (Lasse Frölich), Restaurant Birdie (Peter Lassen), Morfo (Jesper – Schrøders Metal). Der var også ros til greenkeeperne for at have sørget for en bane, der stod rigtig flot, og til matchledelsen for at styre turneringen flot.

Der var højt humør begge dage – spillerne lørdag eftermiddag fik regnvejr at spille i, men ellers var det tørt.

Om aftenen lørdag havde ca. 70 tilmeldt sig. Der var god stemning og dejlig mad. På grund af corona var der dog ikke dans denne gang, men aktivitetsudvalget håber, at det bliver muligt i 2021. Her er datoen allerede fundet, så sæt gerne kryds i kalenderen i weekenden den 19. og 20. juni 2021.

Her er en oversigt over præmier:

Længste drive

B-rækken

1. The Green Boys (Kim Raagaard, Kim Brokmann, Jan Dalsgaard, Jens Lærke ), 223
  2. Antons venner (Ulrik Lundby, Flemming Hansen, Lene Gliese, Jan Skov), 210
  3. Metal og Rust (Jan Kvist, Thomas Christensen, Jesper Schrøder, Lasse Schrøder), 205

A-rækken

1. Team Copa (Martin Nicki, Lasse Sonne, Carsten Nielsen, Steven Kitchen), 227
  2. Pernille og Gutterne (Pernille Bruun, Christian Bruun, Kim Sonne, Frederik Hammerrich), 217
  3. Team Frank (Lucas Mennich, Mads Viemose, Frank Tarp, Nichlas Tarp), 217