Tilbage til kanintilmelding om mandagen + nyt om scorekort

Fra næste kaninmatch på mandag den 15. juni går kaninudvalget tilbage til tilmelding kl. 12 på selve spilledagen. Indtil nu har det været onsdagen før kl. 12, men med de lempeligere Corona-regler er det nu muligt at flytte tilmeldingen. Samtidig ændrer udvalget procedurerne for scorekort, så alle deltagerne nu skal melde deres ankomst ved den udvendige dør til mødelokalet i klubhuset – her får de så udleveret deres scorekort og kan gå direkte til det hul, de skal starte på. Det er derfor ikke længere sådan, at deltagerne får deres starthul at vide på forhånd. Den oplysning får de i forbindelse med udlevering af scorekort.

“Med tilmelding allerede onsdagen før, så kom der nogle afbud – og da spillerne skulle gå direkte til deres starthul, så kendte vi ikke til disse afbud. Samtidig kom deltagerne i mandags til at stå lidt for tæt, da de alle sammen skulle udskrive scorekort næsten på samme tid. Derfor er vi blevet enige om, at kaninudvalget nu sørger for udlevering af scorekort. Så undgår vi en masse mennesker tæt på hinanden i gangen ved printerne i klubhuset,” fortæller Andres Teilgaard fra kaninudvalget.

Efter spillet skal scorekort nu afleveres til matchledelsen efter kampen, og ikke sendes, som tidligere.

Der vil stadig, af hensyn til forsamlingsforbudet, ikke være præmieuddeling på dagen, men som hidtil kan man se resultaterne på hjemmesiden et par dage efter matchen.

Præmier kan afhentes om mandagen hos matchledelsen

Vinderne fra mandag den 8. juni 2020 blev:

1. plads, hul 15 med 79 point

• Jesper Poulsen
  • Hanne Christine Pedersen
  • Kim Jakobsen

2. plads, hul 1 med 70 point

• Kirsten Barfod
  • Lars Nielsen
  • Torben Jessen
  • Ruth William Nyholm

3. plads, hul 12 med 63 point

• Sebastian Koch Andersen
  • Finn Ravnborg
  • Niels Hvas Olsen

Ølbon til næstsidstepladsen, hul 13

• Pia Jørgensen
  • Gunvor Jensen
  • Peter Bjørn Larsen
  • Birgit Nielsen

Aftenens kanin blev:

• Ruth William Nyholm med 25 point

2. bold på hul 7 og på hul 13 havde ikke afleveret scorekort.

Der var ca. 110 deltagere, heriblandt tre rehab-golfspillere (Handicappede). Kim Jakobsen var på vinderholdet og lavede 19 point.