Udvider deltagerantallet til kaninmatcher om mandagen

Interessen for at deltage i kaninmatcherne om mandagen har været så stor, at kaninudvalget nu har besluttet at udvide deltagerantallet. I lyset af Corona var der ellers sat et maksimum på 72, så der på hvert hul kun startede ét hold. Men det er for lidt i forhold til interessen, så hver uge er der nogen, der ikke kommer med.

Derfor bliver det nu sådan, at der godt kan være mere end 72 – og udvalget lader så flere hold starte efter hinanden på flere af hullerne. Det kan godt lade sig gøre i forhold til Corona-retningslinjerne og det er samtidig også den måde, udvalget har gjort det på de tidligere sæsoner.

Så besked til alle nye og andre, der har lyst til at være med: Meld jer endelig til. Kaninmatcherne holder pause nu på mandag, 2. pinsedag, men er tilbage for fuld styrke mandag den 8. juni og resten af sommeren.

Indtil videre gælder dog fortsat reglerne om, at man skal melde sig via GolfBox senest onsdag kl. 12 ugen før, så man fredag kan logge på GolfBox igen for at se hvilket hul, man skal starte på. Der er nemlig ikke nogen fælles samling foran klubhuset.

Bemærk også reglerne om indsendelse af scorekort – se linket herunder.