Nyt fra Damedagen forår 2020

Første gode nyhed til medlemmerne af Damedagen er, at Nivå Golfklub er klar til at byde os velkommen både til en runde golf og til spisning i restauranten.

For at overholde forsamlingsforbuddet er der et par ændringer i programmet. Der vil være løbende start fra kl. 9.00 med mødetid kl. 8.30 for de første. Startliste følger senere.

Prisen på 385 kr.  inkluderer greenfee og frokost bestående af en lun ret, to kolde anretninger, to salater og hjemmebagt brød. Drikkevarer er for egen regning.

Tilmelding sker på Damedagens side. Der er plads til 24 deltagere.

Fællesspisning
Anden gode nyhed er, at vi holder årets første fællesspisning på tirsdag d. 26. maj kl. 19.30.

Vi holder naturligvis afstand og kommer til at sidde ved borde à 10 personer. Peter har lovet at servere sprødstegt laks med lime og tilbehør til den fine pris af 89 kr. per person.

Flere medlemmer af bestyrelsen vil være til stede, så du har mulighed for at stille spørgsmål og hilse på gamle og nye medlemmer.

Tilmelding skal ske på mail til damedagens mail, , og vi har 30 pladser til rådighed i restauranten.

Skulle du have allergier eller lignende, må du meget gerne gøre opmærksom på dette.

Scoreindtastning
Tredje gode nyhed er, at der ser ud til, at det er lykkedes for de fleste at få tastet scores ind – hurra!

HUSK både at bestille tid til at spille og at tilmelde dig turneringen hver tirsdag.

Et par fif til scoreindtastning:

Hvis du skal taste 10 slag, taster du først 9 og dernæst på tasten 1+. Hvis det er 11 slag, taster du 9 og 2 gange på 1+.

Hvis du samler op, kan du trykke på tasten Saml op!

På vegne af Damedagen

Lene Rasmussen