Kaninmatcher om mandagen starter den 18. maj 2020

Mandagen er den store dag for nye fuldtidsmedlemmer og flex-medlemmer, som kan komme ud og spille på den store bane sammen med en masse andre nye. Disse kaninaftener har ligget stille her i starten af sæsonen på grund af Corona-restriktionerne, hvor det ikke er muligt at samles så mange som normalt finder vej til disse aftener.

Kaninudvalget og sekretariatet er imidlertid gået i tænkeboks i forhold til at finde en løsning, så alle nye også kan komme i gang. Kaninmatcherne er jo rigtig populære med omkring 80 deltagere hver gang.

Først kaninmatch bliver mandag den 18. maj 2020. Der kommer besked senere om, hvordan det præcist kommer til at foregå – for også her skal der ske nogle tilpasninger i forhold til forsamlingsforbud og det at holde afstand. Det vil sandsynligvis blive noget med tilmelding nogle dage tidligere end sidste år, hvor man skulle melde sig senest samme mandag før kl. 12.

Kaninudvalget og sekretariatet vender tilbage med mere information i god tid inden den 18. maj.