Pas på tyveri fra parkeringspladsen

Desværre har der været et par tyverier fra parkeringspladsen den seneste tid – og derfor er det vigtigt at være ekstra opmærksom i øjeblikket, både i forhold til ikke at have værdier liggende i bilerne, men også i forhold til at kigge efter folk, der ikke har noget at gøre på området.

Hør blot her beretningen fra et af de to medlemmer, der er blevet ramt:

“Jeg har kl. 14.45 fået frastjålet min tegnebog med kreditkort mm fra min bag på parkeringspladsen. Da jeg var i god tid, lod jeg min bag og vogn stå ved bilen mens jeg gik igennem hækken op til hul 9 ’s green og lavede lidt indspil.

Da jeg gik tilbage, så jeg en fyr stå og rode i min bag, hvor jeg havde lagt min tegnebog i øverste lomme (dumt!!). Jeg råbte ham an og han sprang straks ind i en holdende, større, sort bil (måske en  Audi?), og chaufføren gassede op og de forsvandt. Jeg har meldt episoden til politiet.

Rigtig dårlig dag!! Golfen gik heller ikke for godt.”

Det andet medlem skriver:

“Jeg havde indbrud i min bil søndag eftermiddag. En tom, værdiløs køletaske var stjålet, men muligvis var det den, der lokkede.

Resultatet blev en smadret siderude og glasskår overalt i kabinen og hvad der følger herefter med forsikring etc.”

Greenfee-flag også stjålet

Endelig har der også været tyve på selve banen. Der er stjålet flag fra et par huller og et medlem så nogle unge fyre spæne afsted med flagene.

Så pas på derude – lad os holde lidt ekstra øje med klubben og hinanden.