Åbner toilet på hul 12 og mulighed for at tage scorekort

Sekretariatet har nu sørget for, at toilettet ved hul 12 bliver gjort rent dagligt her mens der er lukket i klubhuset på grund af coronavirus.

Der er også aftalt, at det gamle rygerum med adgang fra terrassen bliver holdt åbent udefra – og her vil ligge scorekort til afhentning. Der er dog ikke adgang til selve klubhuset.

“Med daglig rengøring mener vi, det er forsvarligt at holde åbent. Bemærk, at der også er håndsprit. Jeg vil appellere til, at både toilet og opholdsrum bruges med omtanke. Meningen er, at man skal kunne have tilgang til scorekort og toiletter – ikke at der skal forsamles større grupper personer i rummene. Tænk ikke bare på jeres egen situation, men også alle andre spillere på banen,” siger daglig leder, Anders Schnack.

“Vi ved ikke, hvor længe corona-restriktionerne vil være i kraft. Imidlertid er en runde golf udendørs, og med de rette forholdsregler skulle det kunne fungere.”

Tidbestilling – vejledende

I forhold til den første udmelding er det nu også muligt at reservere tid i GolfBox.

“Det har vi gjort for, at alle har mulighed for at se belastningen på banen, inden man tager herud. Tiderne er dog vejledende, da man ikke kan komme ind i klubhuset og konfirmere tiderne” siger Anders Schnack.

Det er også besluttet, at elitespillernes træningstur til Tyskland er blevet aflyst.