Herredagen starter med ni huller og infomøde 1. april 2020

Med over 200 medlemmer er Herredagen, der spiller fast om onsdagen, den største klub i klubben i Roskilde Golf Klub – og nu er det tid til at gøre klar til sommersæsonen.

Morgenherrerne, der hører under Herredagen, spiller ganske vist hele året, men alle øvrige i Herredagen spiller fra april til oktober, og i år er første spilledag onsdag den 1. april.

Den første dag er dog ikke en rigtig match-dag, idet Herredagen den 1. april indleder sæsonen med en omgang spil inden der bliver holdt informationsmøde og spisning.

Alle er velkomne til at melde sig til og deltage. Det gælder både nuværende Herredags-spillere og nye, der godt kunne tænke sig at være med her i 2020-sæsonen.

For alle gælder:

1. Du skal melde dig til i GolfBox, hvis du ønsker at spille, deltage i informationsmøde og spiser med
  2. Du skal melde dig til Herredagen for hele sæsonen ved at overføre 200 kr. til Herredagens bankkonto, 9304 6500768299. Skriv dit medlemsnummer og dit navn

Hvis du den 1. april ikke spiller med, men alene vil deltage i spisning og infomøde, så skal du sende en mail til Ole K. Sørensen eller Bjørn Pedersen. Find deres kontaktoplysninger på Herredagens side.

Betaling af kontingentet er din adgang til Herredagen og din adgang til at kunne reservere de tider, som på forhånd er reserveret til Herredagen om onsdagen.

Den 1. april er der gunstart kl 15.30 med efterfølgende informationsmøde og spisning, der starter kl. 18. Det koster 100 kr. at deltage i spisningen. Disse penge betales på dagen, gerne MobilePay. Du får dagens ret og et lille glas øl.

På dagen bliver der enten spillet 18 huller på vinterbanen, hvis den stadig er åben, eller ni huller på 18 hullers banen.

På infomødet vil der blive talt om de nye regler for reservation 96 timer før spilledagene, noget om indtastning af resultater, om præmier sponsorer, spil og morgenen og en snak om evt. forlængelse af sommersæsonen.

Første rigtige matchdag er onsdag den 8. april.

Her kan du se Herredagens side – med nærmere information om matchplan, fortrinsret-tider, inddeling i Elite-, A- og B-grupper og lignende.

Senere bliver resultaterne fra Herredagens matcher også lagt ind på to resultatsider – hvor man også kan se resultatet af “tættest på flaget”-konkurrencen på par 3 hullerne.