Seniorklubben klar til sommergolf fra torsdag 2. april

Seniorklubben spiller både sommer og vinter, og der afvikles kvartalsafslutningsmatch for vintergolferne fredag 27. marts 2020.

Derefter spilles der sommergolf hver torsdag fra 2. april. Mødetid er senest 7.10, da der er gunstart kl. 7.22.

Seniorgolfere er morgenfriske og nyder at kunne afvikle matcherne med gunstart og fællesskab før og efter matcherne.

Vil du være med? Det er muligt at deltage et par gange for at afprøve det gode selskab, inden du eventuelt indmelder dig i Seniorklubben.

Damer skal være fyldt 50 år i løbet af det år, man starter. Herrer skal være fyldt 55 år.

Nye medlemmer kan kontakte formanden Ejvind N. Jensen – eller blot møde op torsdag morgen senest kl. 7.10.

Læs mere om Seniorgolf.

Her kan du læse en tidligere offentliggjort beretning fra et nyt medlem hos Seniorgolf.

På billedet er det en af Seniorgolfens to muntre turneringsledere, Ole Strangholt, der underholder deltagerne efter en runde.