Udsolgt til Singlegolf – men mange andre spillemuligheder

Så er der udsolgt til Singlegolf 2020. De 32 pladser er besat + to ekstra, som Singlegolfudvalget besluttede at udvide med, da der jo altid er et par stykker, der ikke kan komme til de enkelte arrangementer.

Dermed kan 34 deltagere glæde sig til spil og samvær søndag den 10. maj, lørdag den 6. juni, lørdag den 22. august og lørdag den 12. september , hvor der er afslutningsmatch.

Men nåede du det ikke, så er der masser af andre muligheder for at spille golf med andre i 2020.

Der er Herredag og Damedag + en række andre klubber i klubben. Desuden kommer der sommeren igennem en række klubmatcher, hvor der er tilmelding fra gang til gang. De bliver annonceret her på hjemmesiden løbende – men du kan også finde dem i aktivitetskalenderen.

Endelig er der kaninmatcherne om mandagen + forskellige matcher på par 3 banen.

Her er en oversigt over klubberne i klubben:

Herredagen – spiller hver onsdag fra april til september

Damedagen – spiller hver tirsdag fra april til september

Seniorgolf – spiller hele året, fredag morgen om vinteren, torsdag morgen om sommeren

Singlegolf – spiller fire weekenddage i sommersæsonen

Parmatch – spiller tre lørdage i sommersæsonen

Den ultraseje torsdagshyggeklub – spiller på par 3 banen torsdag kl. 17.45 om sommeren

Formiddagsgolferne – spiller mandag og tirsdag formiddag om sommeren (både par 3 og stor bane)

Weekendgolf – spiller hele året hver lørdag, søndag og helligdage om morgenen – undtagen når der er turneringer

Optimisterne – spiller hele året hver tirsdag formiddag – for damer