2019-indmeldte skal godt fra start – tilbud om starttræning

Har du været prøvemedlem i 2019 og efterfølgende blev indmeldt i Roskilde Golf Klub, så kommer der her i 2020 et særligt tilbud til dig.

Klubben ønsker, at alle nye medlemmer kommer godt fra start – og derfor er der i april arrangeret tre særlige træningsaftener, hvor det bliver muligt at få repeteret nogle af de ting, der blev trænet i starten, men som måske er gået lidt i glemmebogen hen over vinteren.

“Det er vigtigt, at nye medlemmer får en god sæsonstart også året efter, de er startet. Det handler både om igen at møde nogen i klubben, som man måske kunne lave spille-aftaler med, men også om at få en træner til at hjælpe med at få teknikken på plads igen,” fortæller Charlotte Nimand fra udvalg for prøvemedlemmer.

De tre træningsdage er:

• Torsdag den 9. april (skærtorsdag)
  • Torsdag den 16. april
  • Torsdag den 23. april

Alle dage er fra kl. 18 og det er uden tilmelding. Man kan bare møde op. Træningen er gratis.