Facebookgruppe for juniorer, mikroer og forældre

Ungdomsudvalget i Roskilde Golf Klub opfordrer alle mikroer, juniorer, forældre og bedsteforældre mv til at melde sig ind i ungdomsudvalgets Facebook-gruppe. Den hedder “Roskilde Golfklub – Juniorer og Mikroer”.

“Gruppen blev oprettete sidste år, men vi vil gerne have flere med. Den er for alle juniorer og mikroer samt deres forældre og bedsteforældre mm. Her gør vi opmærksom på, hvilke aktiviteter der foregår for juniorerne og mikroerne samt poster billeder fra de forskellige arrangementer. Så har er der mulighed for at følge med i alt hvad der sker i juniorgruppen,” fortæller Peter Bornæs fra ungdomsudvalget.

Her er det direkte link til Facebookgruppen – du skal anmode om at blive medlem og når det er godkendt, så kan du se, hvad der sker for juniorerne.

Aktuelt er der 37 medlemmer i gruppen – lad os se, hvad lidt reklame kan gøre for antallet….

Roskilde Golf Klub har andre Facebook-grupper. Du finder dem altid nede i bunden af hjemmesiden – men nu får du dem også her: