50 har svaret på skema om hjemmesiden – kan vi nå 100?

Der er kommet 50 besvarelser på den undersøgelse om Roskilde Golf Klubs hjemmeside, som informationsudvalget satte i gang i november. Langt de fleste besvarelser er positive, og det er vi rigtig glade for. Men vi kunne rigtig godt tænke os i hvert fald at komme op på 100 besvarelser.

Derfor sætter vi nu undersøgelsen på igen i håb om, at flere vil reagere og være med. Hvis du er tilfreds, så skriver du bare det, men vi hører også meget gerne forslag til forbedringer.

Hilsen

Informationsudvalget.

Herunder kan du se nyheden fra november – med spørgeskemaet nederst:

I 3½ år har vi kørt med den version af hjemmesiden, vi bruger lige nu.

Efter den første sommersæson i 2016 lavede vi en spørgeskemaundersøgelse og fik rigtig mange positive tilbagemeldinger.

Nu er der imidlertid gået tre år – og vi synes derfor, det er tid at høre medlemmerne igen. Er hjemmesiden, som den skal være – eller er det tid til forandringer?

I må gerne give input til al klubbens kommunikation, både hjemmeside, nyhedsbreve på mail, klubbens Facebook-side og den lukkede Facebookgruppe “Roskilde Golf Klub – fra medlem til medlem“.

Lige som sidst vil vi gerne høre fra alle medlemsgrupper, alle aldre, nye som gamle medlemmer og gerne også gæster fra andre klubber, der også kunne have en mening om Roskilde Golf Klubs hjemmeside set med en greenfee-gæsts øjne, så må I også meget gerne medvirke.

Vi har igen lavet et lavpraktisk spørgeskema uden karakterer mellem 1 og 10. Det har vi gjort, fordi vi gerne vil have nogle konkrete input.

Det er ikke et krav, at du skriver dit navn – vi er mest af alt interesserede i at få input. Men har du ikke noget imod det, så ser vi selvfølgelig helst, at vi kan se, hvor forslag og kommentarer kommer fra. Så har vi også mulighed for at give dig svar, hvis du kommer med ideer, kommentarer eller spørgsmål.

Bedste hilser fra

Informationsudvalget

Herunder kan du udfylde spørgeskemaet:

• Skriv gerne din mening om nyhedsbreve på mail, klubbens Facebook-side og den lukkede Facebook-gruppe, "Roskilde Golf Klub - fra medlem til medlem" - det er her, I kan debattere med hinanden.