100 til Herredagens afslutning – med 100 præmier

Herredagen havde 100 medlemmer til sæsonafslutning onsdag den 26. september, hvor der blev spillet en parmatch.

Derefter gik alle i Restaurant Birdie, hvor der blev uddelt mere end 100 præmier, der var sponsoreret af alle Herredagens sponsorer.

Der var præmier til sæsonens vindere, vindere af Eclectic, præmier til vindere i de enkelte uger, præmier til “Tættest på hul”, dagens vindere og andre spændende præmier.

Middagen var en 3-retters menu – serveret af et veloplagt personale fra Restaurant Birdie.

Maden var perfekt – intet mindre. Forretten var en lækker appetitvækker, og hovedretten
med tilbehør smagte rigtig godt. Kødet var intet mindre end perfekt. Mørt og velsmagende.

Desserten var et orgie af en chokoladekage. Jeg så ikke om der blev spist op, men alle er gået meget mætte og tilfredse fra borde.

Det var en sæsonafslutning for Herredagen, som vi vil tale om længe.

Ole K Sørensen, Herredagen

PS: Billedet er ikke fra årets Herredagsafslutning, men fra et tidligere år