Sponsormatch med masser af point – se vindere og billeder

En gang om året samler Roskilde Golf Klub alle sine sponsorer til en populær match, hvor der både bliver spillet på banen samt budt på lækker morgenmad og frokost. Det foregik fredag den 6. september i rigtig godt vejr og på en bane, som greenkeeperne havde trimmet til lejligheden. Der var masser af ros fra sponsorerne, som også fik forplejning undervejs, både af daglig leder Anders Schnack, men også af Stig Nelkop og Ellen Johnsrud fra sponsorudvalget, der kørte rundt med drikkevarer og snacks + lidt lækkert at spise fra Restaurant Birdie.

Nederst kan du se masser af billeder fra dage – men kommer først resultaterne.

Hold-resultater

1) Danbolig (Ret suverænt med 124 point mod 108 til andenpladsen og 106 til tredjepladsen)

• Nicolai Karhof
  • Tommy Sørensen
  • Tonny Nissen
  • Per Møller

2) Murermester Harder / PP Brolægning

• Brian Harder
  • Peter Thomsen
  • Lasse Tarp
  • Michael Bengtsen

3) Sydbank

• Johnni Kristiansen
  • Flemming Olsson
  • Henrik Oreskov
  • Tim Guldbæk

Individuelle resultater

Bedste stableford score

• Carsten Nielsen, Falk Tag & Facade Aps

Længste drive Herrer

• Tommy Sørensen, Danbolig, 275m

Længste driver damer

• Ingen af de tre deltagende damer ramte fairway, så alle tre – Helle, Ninna & Kirsten – fik lidt øvebolde

Tættest på pind

• Michael Bengtsen, Harder / PP, 60 cm

I den anden ende af skalaen kæmpede Schrøder Metal / Anti-Rust med Alteq om placeringen. Alteq holdet vandt dog knebent sidstepladsen på højere hcp, da der var point lighed. Alteq holdet fik en flaske hver.

Der var to deltagende fødselarer, som hver blev begavet med et par greenfee-billetter.

Her kan du se billeder fra dagen: