Holdmatch 1/10 til støtte for Mads Vibes golfkarriere

Kunne du have lyst til at støtte protræner Mads Vibe-Hastrup i hans bestræbelser på at vende tilbage til Europatouren – og vil du selv blive glad for en dag med masser af golf, foredrag, lækker mad, netværk – og måske en tur i en af de nye Volvo-modeller?

Så har du muligheden tirsdag den 1. oktober, hvor Mads Vibe-Hastrup inviterer til “Mads Vibe Invitational 2019”. Det er en tilbagevendende begivenhed, som denne gang foregår i Roskilde, hvor Mads i år er træner.

Det drejer sig om en holdmatch, så man skal melde sig fire ad gangen. Det koster 4.000 kr. eksklusiv moms at være med, og her er programmet for dagen:

• Kl. 7.30: Morgenmad i Roskilde Golf Klub
  • Kl. 9: Gunstart i en fire-personers holdturnering med de tre bedst tællende scores stableford. Der er præmier til de bedste tre score individuelt og de tre bedre hold samt nærmest flaget og længste drive
  • Kl. 14-15.30: Netværk og tapasbuffet hos Volvo Nellemann på Betonvej 1 i Roskilde. Her fortæller Mads Vibe-Hastrup om sæsonen, hvilke udfordringer han står over for ved deltagelsen i European Tour School. Her er der også præmieoverrækkelse
  • Kl. 16: Tak for i dag

Under matchen får deltagerne mulighed for at spille et hul sammen med Mads samt bruge hans “gode” score ved holdturneringen.

Tilmelding foregår direkte til Mads på tlf. 53 71 62 66 eller på mail: .

Målet for i år har hele tiden været deltagelse i tourskolen.

“Jeg skal afsted fra den 9.-12. oktober – det bliver formentlig i Portugal, men det kan også være Frankrig. Her er vi 156 deltagere pr. bane på i alt seks baner, der kæmper om 20 pladser på hver af de seks baner, så det er lidt af et nåleøje at kvalificere sig til Europa-touren,” fortæller Mads, der har prøvet tourskolen 5-6 gange før og kvalificeret én gang. 2019 bliver forhåbentlig gang nr. 2.

Her kan du se invitationen til “Mads Vibe Invitational 2019” i Roskilde.