Tilbud til nye: Prøv golf i tre måneder for 995 kr.

I Roskilde Golf Klub har vi et rigtig godt tilbud til jer, som ønsker at få en introduktion til golfspillet.

Det er et prøvemedlemskab, som varer 10 uger. Vi har afprøvet dette tilbud i 5-6 år, og har modtaget stor anerkendelse for det program, som vi tilbyder nye.

Golf er en sport for livet. Golf kan spilles fra 4-5 års alderen til langt op i firserne. Via vores prøvemedlemskab får du mulighed for at finde ud af, om golf er noget for dig.

2016-09-rgk-par-3-match-40Prøvemedlemskabet koster 995 kr. For de penge får du bl.a. undervisning, både på hold og individuelt, du kan frit træne på vores træningsområder samt spille på vores par 3 bane. Ydermere kan du gratis låne golfudstyr til de forskellige aktiviteter, og du får mulighed for mentorvejledning.

Her kan du læse mere om indholdet af et prøvemedlemskab – hvor du også kan melde dig til.

Du kan altså melde dig til allerede nu, men hvis du vil vide mere, inden du bestemmer dig, så kan du bare møde op til:

Informationsaften tirsdag den 30. juli kl. 19

Mødet holdes i klubhuset. Her er der mulighed for at få nærmere oplysninger om forløbet af prøvemedlemskabet, som starter 5. august 2019.

Informationsaftenen er for både jer, der allerede er tilmeldt og for jer, der stadig overvejer.

Er du tilmeldt, er det dog ikke et krav, at du kommer til informationsmødet. Det er bare et ekstra tilbud.

Hvis du vil tilmelde dig allerede nu, så kan du gøre det på siden med tilmelding, mere information og vores velkomstfolder.

Venlig hilsen
Udvalg for prøvemedlemmer i Roskilde Golf Klub